İnternet Taşıma

TurkMark'nin Avantajlı Dünyasına Taşının.

“Düşük internet hızına, yüksek fiyatla ulaşmaktan bıktım!” diyorsanız, hazırlanın internetinizi TurkMark’nin avantajlı dünyasına taşıyorsunuz.


Üstelik ekonomik fiyatlı, yüksek hızlı TurkMark dünyasına taşınmak kesintisiz, ücretsiz ve zahmetsiz! İnternetiniz TurkMark internet hızına ulaşabilir, internet faturanız ekonomik ölçülere inebilir. Hemen internetinizi TurkMark avantajlı dünyasına taşımak için Başvuru sayfamızdan ya da 444 89 33 Yardımcı TurkMark hattından destek alabilirsiniz. Başvuru formunu imzalamanız için; sizden randevu talep edilecektir.


Siz de internetinizi TurkMark’nin avantajlı dünyasına Taşıyan TurkMark olun, kazananlardan olun!

  • İşletmeci değişikliği nedir?

    Bir abonenin İnternet hizmeti almakta olduğu servis sağlayıcıdan, diğer bir servis sağlayıcıya geçmek için başvuru yapması sonucu yapılan geçiş işlemidir.

  • İnternetimi TurkMark’ye nasıl taşırım?

    İnternet aboneliğinizi TurkMark’ye taşımak ve aboneliğinizi başlatabilmeniz için: Başvuru sayfamızdan ya da 444 89 33 Yardımcı TurkMark hattından destek alabilirsiniz. Başvuru formunu imzalamanız için; sizden randevu talep edilecektir.

  • Abonenin farklı bir İnternet Servis Sağlayıcıya geçiş yapabilmesi için genel kurallar nelerdir?

    - Abone farklı bir İnternet Servis Sağlayıcıya geçiş yaptıktan sonra 90 gün içinde tekrar geçiş talebinde bulunamaz.
    - Abone aynı yıl içinde en fazla 4 geçiş talebinde bulunabilir.
    - Abonenin sabit telefon numarasıyla ilgili açık iş emri bulunmamalı (örn. devir, nakil, arıza bildirimi vs.)

  • Kurumsal abonelerin (şahıs adına olmayan şirket abonelikleri) geçiş talebinde bulunması halinde gerekli belgeler nelerdir?

    - Geçiş talep formu,
    - Başvuran kişi yetkili ise kişinin nüfus cüzdanı, vekil ise vekâletname ve vekilin nüfus cüzdanı,
    - İmza Sirküleri,
    - Vergi levhası.

  • Taşıma işlemi ne kadar sürüyor, internet erişimimde kesinti olacak mı?

    Belirtilen evrakların Koç.net’e eksiksiz ulaşması halinde geçiş işlemi 2-3 saat kesintiyle gerçekleşecek ve geçiş işlemleri 2-7 işgünü içinde tamamlanacaktır. Erişim ve verici işletmeci (hizmet almakta olduğunuz işletmeci) kaynaklı sorun yaşanması ihtimaline karşı süreler azami olarak belirtilmiştir.

  • Taşıma sürecinde bir ücret ödenmesi söz konusu mudur?

    Hayır, herhangi bir ücret ödenmesi söz konusu değildir.

  • İşlemleri nereden takip edebilirim?

    444 89 33 no’lu Yardımcı TurkMark Hattımızı arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

  • Geçiş talebinin reddedileceği durumlar nelerdir?

    Aboneliğin geçiş talebinde bulunan işletmeciye ait olması, T.C. Kimlik numarasının eşleşmemesi veya abonenin devam eden bir geçiş işleminin bulunması durumlarında verici İnternet Servis Sağlayıcı tarafından 2 gün içerisinde gerekçeleri bildirilerek geçiş takiben red edilebilir.

TurkMark ile ilgili bir sorunuz mu var?