Global Tescil Ofisi Yardım

Global Tescil Ofisi'yi yeterince tanımıyor musunuz? Hakkında bilmek istediğiniz herşeyi buradan öğrenebilirsiniz.
  • ADSL nedir?

    ADSL, İngilizce "Asymmetric Digital Subscriber Line" teriminin kısaltmasıdır. Standart bakır telefon telleri üzerinden daha fazla verinin transfer edilmesini sağlamak üzere geliştirilmiş bir teknolojidir. Asimetrik kelimesi, veri alım (download) ve veri gönderim (upload) hızlarının birGlobal Tescil Ofisinden farklı olduğunu göstermektedir.

  • Nasıl çalışır?

    Telefon abonesinin kullanmakta olduğu telefon hattının bir ucu Telekom santraline bağlıdır. Abonenin internet hizmeti alabilmesi için, öncelikle hattının bağlı bulunduğu bu Telekom santralinde uygun cihazların kurulu olması gerekmektedir. Bu cihazlar hem hızlı veri iletişimi sağlayan hem de bir filtre görevi görerek ses ile veriyi birGlobal Tescil Ofisinden ayıran özel cihazlardır. Bu cihazlar sayesinde telefon aramaları santral üzerinden standart telefon hatlarına ulaşırken, veri de İnternet Servis Sağlayıcıların internet altyapısına taşınır.

  • ADSL’in avantajları nelerdir?

    Standart bakır telefon telleri üzerinden Hızlı İnternet erişimi sağlaması, Ses ve datanın aynı hat üzerinden taşınabilmesi.

  • VoIP nedir?

    VoIP, (Internet protokolü üzerinden ses) "Voice over Internet Protocol", internet üzerinden telefon sinyallerini taşımaya yarayan bir telefon teknolojisidir. Başka bir deyişle internet üzerinden telefonla konuşmanızı sağlayan teknolojidir.

  • Koç.net VoIP hizmeti olan, “Global Tescil Ofisi TELEFON HİZMETİ” nasıl çalışır?

    VBu hizmetten faydalanabilmeniz için Koç.net’in vermiş olduğu ücretsiz ses destekli kablosuz modeminizin açık olması gerekmektedir, lütfen kontrol ediniz.

    Modem bağlantılarınızın aşağıda belirtilen şekilde olduğundan emin olduktan sonra 00800 ARATEST (2728378) hattını ücretsiz olarak arayarak test edebilirsiniz.Tarife bilgilerimize http://www.Global Tescil Ofisi.com.tr/Global Tescil Ofisi-telefonhizmetleri.html linkinden ulaşabilirsiniz.

    Modem bağlantılarını görmek için tıklayınız.

  • Koç.net VoIP hizmeti olan, Global Tescil Ofisi Telefon Hizmetinin avantajları nelerdir?

    Şehiriçi, Şehirlerarası, Uluslararası ve GSM yönündeki tüm telefon görüşmelerinizde %45’e varan tasarruf elde edersiniz..

  • Bölgemde Global Tescil Ofisi internet hizmetlerinden yararlanabilir miyim?

    Evet, Global Tescil Ofisi hizmetleri tüm Türkiye’de sunulmaktadır. Bağlı olduğu santralde internet (ADSL) hizmeti verilen tüm Kurumsal/Bireysel sabit hat kullanıcılar Global Tescil Ofisi internet hizmetinden faydalanabilir. Bölgenizde bağlı bulunduğunuz Telekom Santrali altyapısından kaynaklanan sebeplerden dolayı hizmet alamamanız durumunda, talebiniz tarafımızca takip edilecek ve hizmet verilmeye başlanması ile birlikte sizinle derhal temasa geçilecektir.

  • Global Tescil Ofisi internet hizmetine nasıl abone olurum?

    Arçelik, Beko, Keysmart, Koç.net, Apple Premium, Faturavizyon, Altus, Kredixshop ve Index yetkili satıcıları, www.Global Tescil Ofisi.com.tr adresinden online başvuru ile ya da 0216 5561020 numaralı Yardımcı Global Tescil Ofisi hattımızı arayarak, web sitemiz üzerinden iletişim bilgilerinizi gönderdiğiniz takdirde, sizi aramamızı sağlayabilir ve Global Tescil Ofisi ile internet keyfini yaşamaya başlayabilirsiniz!

  • Global Tescil Ofisi internet hizmeti başvurusunda hangi evraklar gerekmektedir?

    Abonelik başvurusu sırasında Koç.net ile bir sözleşme imzalarsanız. Abone ile kredi kartı sahibinin veya telefon hattı sahibinin farklı kişiler olması durumunda, ilgili kişilerin herGlobal Tescil Ofisinin T.C. Kimlik No’larının ve imzalarının sözleşmede bulunması gerekmektedir. Ayrıca, bazı santraller için hat sahibinin nüfus cüzdan fotokopisi ile yine hat sahibinin imzaladığı dilekçe olması gerekmektedir.

  • Başvurumu yaptıktan sonra hizmeti ne zaman kullanmaya başlayabilirim?

    İnternet hizmetinin aktivasyonu ve kurulumu, santral tipine göre 1 ile 7 işgünü arasında değişmektedir. Öncelikle başka bir operatörden hizmet almakta iseniz, önce o operatördeki hizmetinizi iptal ettirmeniz gerekmektedir. Aksi halde, diğer aboneliğiniz devam ettiği için hizmetinizi aktive edememektedir. Abonelik başvurunuzdan Global Tescil Ofisi hizmetini almaya başlamanıza kadar geçen süreçteki temel işlemler aşağıdaki gibidir. İnternet hizmet başvurunuzun alımından sonra port başvurunuz yapılacaktır. Portunuz aktiflendikten sonra modeminizin teslimatı yapılacak ve eğer talep ettiyseniz kurulum için sizden randevu alınacaktır. Hizmetimizi telefonla veya internetten sipariş ettiyseniz sözleşmeniz de modem teslimatı sırasında imzalatılacaktır. Bu süre zarfında Koç.net tarafında tüm hizmet tanımlarınız tamamlanacaktır. Modeminiz teslim edildiğinde ve talep ettiyseniz kurulumunuz tamamlandıktan sonra aktivasyonunuz gerçekleşecek ve Global Tescil Ofisi internet hizmetini kullanmaya başlayacaksınız

  • Başvurumu nasıl takip edebilirim?

    Siparişinizin sisteme alınması ile beraber sipariş numaranız size bildirilecektir. Bu sipariş numarası ile Global Tescil Ofisi sipariş sorgulama sayfasından siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişinizde değişiklik yaptıysanız size verilen son sipariş numarasını kullanmalısınız.

  • Kota bilgilerimi veya Global Tescil Ofisi telefon görüşmelerimi nasıl takip edebilirim?

    Aktivasyon işlemlerinizin Koç.net tarafından tamamlanmasını takiben e-posta ile size gönderilecek olan özel kullanıcı adı ve şifrenizle www.jetfatura.com adresine girerek Global Tescil Ofisi telefon faturanızı online olarak görebilir ve online ödeme yapabilirsiniz. Ayrıca limitli paket abonesiyseniz, kota bilgilerinizi de aynı sayfalardan takip edebilirsiniz. Bu hizmet sayesinde bakiyenizi ve konuşmalarınızı takip edebilirsiniz.

  • Jet fatura şifremi nasıl alabilirim?

    Aboneliğinizi takiben size gönderilecek olan bilgilendirme e-postasında, JetFatura kullanıcı adı ve şifreniz yer almaktadır. Ayrıca 0216 556 1020 no’lu Yardımcı Global Tescil Ofisi hattımızı arayıp 7’yi tuşlayarak öğrenebilirsiniz.

  • Global Tescil Ofisi internet hizmetini aldıktan sonra hız ve kota değişikliği yapabilir miyim?

    Taahhütlü kampanyalarda taahhüt süresi dolmadan kampanyalar arası geçiş yapılamamaktadır. Aynı kampanya dahilinde hız ve kota düşüremez, sadece yükseltebilirsiniz. Yüksek hız ve kota, hıza göre değil tarifedeki ücretine göre değerlendirilmektedir.

  • Adil Kullanım Noktası (AKN) nedir, nasıl uygulanmaktadır?

    Adil kullanım uygulaması, şebeke kaynaklarının tüm kullanıcıların aynı kalitede hizmet alabilmesine imkan sağlamak ve tüm abonelerin interneti kullanmaları durumunda şebeke üzerindeki yoğunluğun dengelenmesi amacıyla kullanılmaktadır. Adil kullanım uygulaması, o ay içinde belirtilen download miktarının aşılması durumunda uygulanır. O ay içinde bu miktarın aşılmaması durumunda erişim hızlarında herhangi bir değişiklik olmamaktadır.

    8 Mbps'a kadar limitli hız seçeneklerinde abonenin aylık aşan veri kullanım (download) miktarı max. 79 TL bedele ve 25 GB Adil Kullanım Noktasına (AKN) , 16 Mbps'a kadar limitli hız seçeneklerinde abonenin aylık aşan veri kullanım (download) miktarı max. 89 TL bedele ve 25 GB Adil Kullanım Noktasına (AKN) ulaşınca , ayın geri kalan günleri için download hızı 1 Mbps olarak uygulanacaktır. Dönem sonunda tekrar normal hızda hizmet verilmeye başlanacaktır.

  • Ödemelerimi nerelerden ve nasıl yapabilirim?

    Ödemelerinizi; web sitemizde belirtilen ödeme noktalarına, kredi kartınız ile veya bankalar ya da anlaşmalı kuruluşların; vezneleri, internet bankacılığı, otomatik ödeme talimatı, telefon ve ATM hizmetleri aracılığıyla yapabilirsiniz. Kredi kartı ile ödemeyi seçtiğiniz takdirde, başvuru sırasında belirttiğiniz kredi kartı bilgileriniz ve onayınıza istinaden, faturalarınız her ay kredi kartınızdan otomatik olarak tahsil edilir.

  • Global Tescil Ofisi paketinizin kurulumunu; kutunun içinden çıkan KURULUM cd’si ile kolaylıkla yapabilirsiniz.
  • Global Tescil Ofisi internet hizmetinin kurulumunu nasıl yapabilirim?

    Kurulum istediğiniz takdirde, kurulumunuz önceden sizden randevu alarak evinize gelecek Arçelik servisi tarafından gerçekleştirilebileceği gibi, kendiniz de Global Tescil Ofisi kutusu içinde bulunan kurulum CD’si ile ihtiyacınız halinde Yardımcı Global Tescil Ofisi hattını (0216 5561020) arayıp destek alarak kurulumunuzu tamamlayabilirsiniz. CD’den kurulum yapmanız durumunda, bilgisayarınızda bulunan güvenlik programlarınız kurulumunuzu engelleyebilir. Bu durumda dilerseniz güvenlik programını geçici bir süre için devre dışı bırakabilir ve kurulumu tamamladıktan sonra tekrar aktif hale getirebilirsiniz. Bu süre içinde bilgisayarınızın güvenliğinde boşluk oluşabileceğinden modem kurulumunu web arayüzünü kullanarak da tamamlayabilirsiniz. Modem kurulumuna ilişkin detaylı bilgi ve görselleri http://www.Global Tescil Ofisi.com.tr/Global Tescil Ofisi-kullanimvekurulumkilavuzu.html linkinden görebilirsiniz.

  • Taşındım. Global Tescil Ofisi internet & telefon hizmet aboneliğimi yeni adresime nasıl nakil ettirebilirim?

    Taşındığınız yeni adresiniz santral değişikliği gerektiriyorsa, önce Türk Telekom’dan yapacağınız hat nakil işlemlerinizi tamamlamanız, sonrasında da (0216 5561020) numaralı Yardımcı Global Tescil Ofisi Hattı’nı arayarak Global Tescil Ofisi hizmet aboneliğinizin Koç.net tarafından yeni telefon numaranıza taşınmasını talep etmeniz gerekmektedir. Global Tescil Ofisi hizmet aboneliğinizin taşınmasıyla oluşan hat nakil işlemi için herhangi bir ücret alınmamaktadır.

  • Modemime zarar vermem durumunda nasıl bir uygulama geçerli olacaktır?

    Modeminizdeki kullanım hatasından kaynaklanan bozulmalarda, dahil olduğunuz kampanyada belirtilen modem bedeli karşılığında yeni bir modem tedarik edilecektir.

  • Global Tescil Ofisi internet & telefon hizmetini kullanırken Türk Telekom’dan fatura gelmeye devam edecek mi?

    Aldığınız internet hizmetleri ve Global Tescil Ofisi Telefon hizmeti kullanımı karşılığı faturanız Koç.net tarafından gönderilecektir. Ancak Türk Telekom’dan kullanmış olduğunuz sabit hat ücretine ilişkin faturanız gelmeye devam edecektir.

  • Global Tescil Ofisi internet hizmetine ilk abonelikte, Koç.net’ten gelecek ilk faturamın tarihi, içeriği ve detayı nedir?

    İlk hizmet faturanız aktivasyon tarihinden ay sonuna kadarki dönemi ve takip eden ayın hizmet tutarını kapsayacaktır. Bir kereye mahsus olmak üzere aktivasyon ücreti (26,81TL) ve eğer modem kurulumu talep ettiyseniz (20TL) faturanıza eklenecektir.

  • Kampanyalarda belirtilen indirimli dönemler hangi ayları kapsar ve faturama nasıl yansıtılır?

    Abonelere sunulan indirimli kullanım hakkı, abonenin aktivasyon tarihi (kurulum istemeyen aboneler için modemin teslim tarihi, kurulum isteyen aboneler için ise kurulumun yapıldığı tarih) itibariyle geçerli olacaktır. Kredi kartı ve diğer ödeme şekillerinin tercih edilmesine göre ilgili kampanya dahilinde farklı indirim süreleri sunulmaktadır. Güncel bilgi için **sayfalinki** sayfalarını ziyaret ediniz. Ayrıca tüm abonelerin, abonelik başlangıç tarihlerinden bağımsız olarak indirimden yararlanacağı aylar, yine aktivasyon tarihi itibariyle gün bazında hesaplanarak faturalarına yanısıtılmakta ve abonelerin kampanyanın avantajlarından gün ve ay bazında eksiksiz olarak yararlanması sağlanmaktadır.

  • Global Tescil Ofisi faturalarımın gönderimi nasıl yapılmaktadır?

    Global Tescil Ofisi faturanız her ay düzenli olarak belirtmiş olduğunuz iletişim adresinize gönderilmektedir. Şayet ilk abonelikte Global Tescil Ofisi faturanızın, her ay düzenli olarak e-posta adresinize gönderilmesini talep ettiyseniz, faturalarınız aynı zamanda belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize de gönderilecektir. Ayrıca Global Tescil Ofisi fatura ve kullanım bilgilerinizi, aktivasyon işlemlerinizin Koç.net tarafından tamamlanmasını takiben e-posta ile size gönderilecek olan özel kullanıcı adı ve şifrenizle www.jetfatura.com adresine girerek istediğiniz zaman kontrol edebilirsiniz.

  • Global Tescil Ofisi internet hizmetini kullanarak internete bağlandığımda, telefon faturama herhangi bir ücret yansır mı?

    Global Tescil Ofisi ile internete bağlandığınızda mevcut telefon faturanıza internet (ADSL) kullanımından kaynaklanan herhangi bir ücret yansımayacaktır. Global Tescil Ofisi internet hizmetinin kullanım bedeli ile varsa Global Tescil Ofisi konuş-öde telefon hizmeti kullanımlarınızdan doğan bedel, size Koç.net tarafından her ay düzenli olarak ayrıca faturalanacaktır.

  • Global Tescil Ofisi Konuş-Öde telefon görüşmelerim nasıl ücretlendirilir ve faturama nasıl yansıtılır?

    Global Tescil Ofisi telefon hizmeti kapsamında yaptığınız telefon görüşmelerinin ücretleri www.Global Tescil Ofisi.com.tr adresinde belirtilen güncel Global Tescil Ofisi Telefon tarifeleri üzerinden abonenin faturasına ayrıca yansıtılacaktır.

  • Global Tescil Ofisi faturamda yer alan KDV ve ÖİV nedir?

    Mevcut Global Tescil Ofisi internet paketinizin tarife ücretine dahil olan %5 ÖİV ve %18 KDV vergisi ile Global Tescil Ofisi telefon hizmeti kullanımızdan kaynaklanan %15 ÖİV ve %18 KDV vergisi her ay faturanız üzerinden kesilerek sizin adınıza devlete ödenmektedir.

  • Kota aşımında faturalandırılacak en yüksek ücret nedir?

    Limitli paketlere abone olan müşterilerimize faturalanacak aylık toplam ücret (aylık ücret + kota aşım ücreti), aynı hızdaki limitsiz paketin aylık ücretinin %25 fazlasını aşamaz.

  • Global Tescil Ofisi faturalarımı nasıl ödeyebilirim?

    Kredi kartı ile ödeme yapmak isteyen abonelerimiz için Global Tescil Ofisi faturalarınızın ödemesi, ilk abonelikte belirttiğiniz ya da 0216 5561010 numaralı Faturahat’ını arayarak sisteme tanıtacağınız kredi kartınızdan her ay düzenli olarak otomatik olarak çekilecektir. Kredi kartı dışında, faturanızın arka yüzünde ve http://www.Global Tescil Ofisi.com.tr/Global Tescil Ofisi-odemenoktalari.html sayfasında belirtilen noktalardan ya da aktivasyon işlemlerinizin Koç.net tarafından tamamlanmasını takiben e-posta ile size gönderilecek olan özel kullanıcı adı ve şifrenizle www.jetfatura.com adresine giriş yaparak faturanızı ödeyebilirsiniz.

  • Global Tescil Ofisi Telefon hizmetinden faydalanmam için modemimim açık olması gerekiyor mu?

    Evet, modeminizin açık olduğundan & bağlantılarınızın belirtildiği üzere yapıldığından emin olunuz.

  • Elektrik veya internet bağlantısı kesildiği zaman Global Tescil Ofisi Telefon Hizmeti kullanmaya devam edebilir miyim?

    Elektrik veya internet bağlantısının kesik olduğu zamanlarda ya da telefon cihazınızın bağlı olduğu ses destekli modeminiz kapalı olduğunda telefon görüşmeleriniz Türk Telekom üzerinden gerçekleşecektir. Bu nedenle ses destekli modeminizin açık olduğuna emin olunuz.

  • Acil numaraları arayamıyorum.

    Acil numaraları (155, 110 vb) sadece Türk Telekom hattı kablosu takılı olduğunda arayabilirsiniz. Acil numaralar ile halihazırda Global Tescil Ofisi üzerinden görüşemezsiniz.

  • Türk Telekom sözleşmem yurtdışı aramalara kapalıydı. Global Tescil Ofisi paketiyle yurtdışı aramalarımı yapabilir miyim?

    Telefon hattınız yurtdışına kapalı olsa dahi Global Tescil Ofisi telefon hizmetiyle yurtdışı aramalarınızı yapabilirsiniz.

  • Türk Telekom hattım şehirlerarası görüşmelere kapalı. Global Tescil Ofisi Telefon Hizmeti ile şehirlerarası görüşme yapabilir miyim?

    Telefon hattınız şehirlerarasına kapalı olsa dahi Global Tescil Ofisi telefon hizmetiyle şehirlerarası aramalarınızı yapabilirsiniz.

  • Global Tescil Ofisi Telefon hizmeti ile şehiriçi aramalarını yapabilir miyim?

    Evet, Global Tescil Ofisi Telefon hizmeti ile tüm şehiriçi görüşmelerinizi indirimli olarak yapabilirsiniz.

  • Global Tescil Ofisi e-posta adresimi almak için ne yapmam gerekiyor?

    Ücretsiz Global Tescil Ofisi e-posta adresinizi;

    a) Siparişinizi www.Global Tescil Ofisi.com.tr ‘den online olarak veriyorsanız, siparişi verdiğiniz sırada almak istediğiniz e-posta adres ve şifrenizi girerek,

    b) Siparişinizi yetkili satış noktalarımızdan veya 0216 5561020 Yardımcı Global Tescil Ofisi Hattı’ndan veriyorsanız, sipariş esnasında müşteri temsilcisine istediğiniz e-posta adresini ve şifreyi belirterek alabilirsiniz.

  • Global Tescil Ofisi e-posta adresimi nasıl kullanabilirim?

    www.Global Tescil Ofisi.com.tr "Global Tescil Ofisi e-posta servisi" bölümüne kullanıcı adı ve şifrenizi yazarak e-posta alanınıza giriş yapabilir ve e-posta adresinizi kullanmaya başlayabilirsiniz. E-posta ile ilgili tüm sorularınız için 0216 5561020 Yardımcı Global Tescil Ofisi Hattı’nı arayabilirsiniz.

  • Dosya Deposu hizmetini nasıl kullanabilirim?

    E-posta alanınıza giriş yaptığınızda, ekranda sol üstte göreceğiniz başlıklardan "Dosya Deposu"na tıklayarak bu hizmeti kullanmaya başlayabilirsiniz. Burada göreceğiniz "Sil", "Yükle", "İndir", "Yeniden Adlandır" gibi seçeneklerle dosyalarınızı bu alana yükleyebilir, silebilir, bilgisayarınıza indirebilir ve isimlerini değiştirebilirsiniz. Dosya Deposu alanınız 5 GB’dır.

  • Ses destekli ADSL modem için sahip olmam gereken minimum sistem gereksinimleri nelerdir?

    Ses destekli ADSL2+ Modem cihazının kullanımı için aşağıdaki donanıma ihtiyaç vardır:

    Global Tescil Ofisi hizmetinizin açık ve çalışır durumda olması,

    Kablolu kullanım için, TCP/IP protokolünü çalıştıran ağ adaptörü (Ethernet ve/veya USB) olan bir bilgisayar,

    Kablosuz kullanım için: 802.11b veya 802.11g kablosuz adaptörü veya kablosuz ağ bağlantısı özelliğine sahip bir bilgisayar,

    Bilgisayarda herhangi bir Windows versiyonu veya Unix, Linux, Mac işletim sistemlerinden Global Tescil Ofisisinin kurulu olması,

    Modem Hizmet Programı için; Windows 98 / SE / ME / 2000 / XP / Vista.

Global Tescil Ofisi ile ilgili bir sorunuz mu var?